tisdag 19 maj 2009

Välkommna och huka er!

Välkomna och huka er, för just i denna stund drar världens snuskigaste, hetaste och bästa erotiska sexblogg igång och det är vi som gör den... Tillsammans med er!
Konceptet är det att NI skickar in bilder, filmer, noveller eller vad som faller er in.
Vi publicerar delar och kanske tävlar i moment som bästa bild, bästa film, bästa novell eller varför inte bästa sexleksak...

Vem/vilka vågar börja...? Skicka mail till oss på vuxenskoj@hotmail.com med era bilder, filmer eller liknande så kommer de att publiceras helt anonymt!

Släpp loss, finn odjuret i dig/er!
Greven och Grevinnan

3 kommentarer:

Christine sa...

Det är en bra idé! Jag försökte faktiskt starta en precis likadan blogg för ungefär ett år sedan. Jag kämpade för den ett tag, men faktiskt helt utan lycka.
Jag hoppas verkligen att ni lyckas bättre, folk borde våga visa upp sin sexualitet mer!
Lycka till!

Sextankarnas sa...

Jag har en egen sexblogg för att jag vill skriva, ge bilder, även film ibland. Men önskar er lycka till och jag kommer självklart följa er.:)

emma sa...

bra ide! Jag återkommer strax;)